Stichting BOLWERK

Netwerkorganisatie voor ondernemers, de uitwisseling van kennis en kunde
en het onderling verschaffen van (durf-) kapitaal.

De Stichting BOLWERK houdt een tweetal registers bij;

Ondernemers en Investeerders+ kunnen zich bij de Stichting BOLWERK aanmelden. Hiervoor krijgt men:

- De persoonlijke inzet van de voorzitter
- E-mail nieuwsberichten voor het bij elkaar brengen van "Ondernemers en Investeerders+"
- Toegang tot periodieke Ondernemers Ontmoeten.....
- Uitnodigingen voor (eventuele) overige activiteiten van de Stichting BOLWERK.
- Informatie over de uitvoering van overige activiteiten die bijdragen aan realisatie van de missie van Stichting BOLWERK

1) De startende of doorstartende ondernemers-Hulpvragers = Ondernemers
De ondernemer die een bedrijf wil starten, doorstarten of uitbouwen en daarbij graag wil klankborden, kennis, kunde, ervaringen, de netwerken of kapitaal wil verwerven van bij de Stichting BOLWERK ingeschreven investeerders+. (klik hier om aan te melden)

2) Ondernemers-Hulpverleners = Investeerders+